De där dåliga dagarna

- postat i:
Nästan alla har vi dem och alltid kommer de tillbaka. De där dåliga dagarna.
Idag var/är en sådan dag för mig. När jag bara vill ha massa socker och motivationen sviker... Det leder till massa socker och en kropp och själ som mår skit.
Jag slängde ändå en del av det jag handlat när jag började må illa. Det är alltid något. Men det ska inte behöva gå så långt att det passerar mina läppar!

Note to self:
Dagar där jag inte har något planerat blir jag rastlös, lat och får stora sug på socker. 
För att undvika:
Planera in några grejer under dagen. Behöver inte vara något stort. Typ laga en måltid som tar lite tid, gå ut med en bok i solen en timme, ta en extra promenad med Trixie. Så att jag ändå har ett syfte och ett schema.
Jag mår så mycket bättre då.

Ska sätta mig och göra träning och matschema för kommande veckan. Men först ska jag tvätta lite.

Btw så är du snart över det där äckliga 100kg stället.  Inte okej Sanna! Kämpa på nu!





NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: