äntligen

- postat i:
Igår gick den "stora" flytten på jobbet. Ja så stor var den inte men när man har 80 elever som hjälper till för att 4 klasser ska byta klassrum. Ojojoj va ungarna sprang med grejer och de var så positiva och duktiga. Jag behövde nästan inte lyfta något 😊 Jag fick istället köra hissen då eleverna inte får åka själva.
Nu har vi kommit upp iaf och det tar ett par dagar innan vi kommer känna oss hemma men jag tror att det blir riktigt bra 😊

Jag tycker det är jätteskönt att flytten är gjord då den har stressat mig en del. Det påverkar mig aldrig bra när jag är stressad och det leder till att träningen blir lidande och mitt sockersug går i höjden. Men nu är det klart och jag kan hitta tillbaka till min livsstil.

Så efter jobbet vara det bara hem, ut med hunden och sedan ner till gymmet. Först hämtade jag mina nyslipade skridskor och köpte nya skydd till dem. Gick även förbi gymgrossisten då jag behövde lite kosttillskott. Blev dock mer än vad jag tänkt men nu har jag laddat upp extra för att klara av en diet under hela våren 😉

Nu ska jag äta klart denna goda frukost som är extra god då jag fick till en bra PW innan 😊



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: