utvilad och nytaggad

- postat i:
Detta med lov är välbehövligt när man är lärare. Många tror att livet som lärare är lyxigt så vi har lov. Jo vi har lov men det betyder inte alltid att vi är lediga. Jag har jobbat lite nästan varje dag. 
Det är visserligen något jag själv väljer men nu ligger jag väldigt bra till och till och med före i flera ämnen 😊
Det gör att jag inte kommer behöva jobba lika många kvällar framöver. Påsklovet är inte heller långt borta men då ska jag inte jobba så mycket.

Förutom att jobba har jag haft en fantastisk träningsvecka 😊 så skönt och välbehövligt  för kroppen.
Jag har även hunnit umgås med många människor som ger mig energi 😊 Det är viktigt för mig. Ska försöka hålla igång det även under arbetsveckorna 😉 

Ha en bra måndag och vecka 😘



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: