hitta tillbaka till styrkan

- postat i:
Under hösten var jag sjuk väldigt mycket, som jag skrev tidigare. Efter denna period var jag inte speciellt sugen på att träna styrketräning så jag gick tillbaka till det jag började med för drygt 3 år sedan: gruppass. Jag körde mycket ATC (stationsträning) och dans. Bra att det finns andra alternativ när lusten sviktar.

Efter jul är jag dock tillbaka hos vikterna igen. Jag känner lust och glädje och nu är det bara att jobba sig uppåt igen 😄💪
Idag blev det marklyft som jag fokuserade på. Styrkan börjar äntligen komma tillbaka och jag fick känna lite på 100kg iaf 😄
Kände helt okej och jag nöjde mig med 3 reps. Ska inte slita sönder mig direkt. Bältet hjälper också väldigt mycket. Klarar mig upp till 80kg utan bältet men vågar inte gå på tyngre vikter utan det då ryggen inte pallar.

Imorgon står det bröst och triceps på schemat 💪 lets biuld som boobis 😂



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: