Crazy energy

- postat i: Kost, Livet, Träning
Ni vet när man är så trött att man bara vill gråta av utmattning...
När minsta lilla motgång kan förstöra resten av dagen...
Så var min eftermiddag.
Jag hade ingen ork eller energi och ville bara skita i allt. Funderade till och med på om jag skulle sluta jobbet.
Ja så trött var jag.
Då är det tur att man har vänner som kan vända på den negativa energin och få en på toppen humör igen :)
 
Jag var fast beslutsam att laga min middag som jag tänkt när jag kom hem och den blev väldigt god.
Testade en linssoppa som en kompis rekomenderat. Den blev mycket godare än vad jag trodde den skulle bli :)
 
Sen var jag även fast beslutsam över att jag skulle till gymmet och köra med Sandra för vi har inte gjort det på nästan 2 veckor. Och oj va jag är glad att jag gjorde det.
 
Rubriken sammanfattar vårat pass väldigt bra: "Crazy Energy"!
Ja menar vi dansade ut från gymmet av all energi vi hade :D
Jag älskar verkligen att träna ihop med min underbara Sandra. Det blir alltid så bra när vi kör ihop :D LÖVE IT!
 
Så nu när jag kom hem ställde jag mig till och med och diskade :P Hihi
 
Från matt och gråtfärig till hög på livet genom två timmar med min underbara vän och ett grymt benpass på gymmet. Ja och jag vet ju att jag alltid mår bra av att ta mig till gymmet.
 
Bjuder på en bild från i morse innan jobbet ;)
 
Nu ska jag äta lite proteinpudding och sedan duscha och hoppa i säng ^^
 
Natti natti på er!
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: