Beslutsamhet

- postat i: Livet
Den första tiden på jobbet har varit riktigt tufft. jag må vara relativt stark fysiskt men psykiskt är jag mycket svagare.
men jag är envis och jobbar hårt för att bli bättre.

som tur har jag bra kollegor och chefer som stöttar mig varje dag💜
att inse att man inte klarar av allt är svårt för mig. Det är ett tecken på svaghet i mina ögon. Men samtidigt vet jag att man inte kan lära sig allt direkt.
Det svåra är nog att jag aldrig haft ett så komplicerat arbete innan. ett arbete som är så komplext och aldrig tar slut. det är svårt att förstå det för mig. Men jag jobbar på det 😥

Det jobbigaste är att när jag känner mig psykiskt svag så faller jag lätt för suget och hetsäter för mycket. Det har tyvärr hänt för ofta nu och jag är trött på det.
så nu har jag bett om hjälp! det är stort för mig.
Jag kommer börja träffa en samtalsterapeft och har även anlitat en PT på gymmet. Jag tror framför allt att min PT kommer kunna tända igång min glöd igen. Ser jag till att sköta min kropp bra fysiskt bra så tror jag även att det psykiska kan bli lättare.

Så nya tag, även nya mål! Nu kör vi! 😊
💪👊









NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: