all most there!

- postat i: Livet
Hej på er! Det var inte igår jag skrev 😉
Jag har så mycket för mig hela tiden så jag har helt enkelt inte orkat att blogga.

Med 45h arbete i veckan. Ca 6h lägger jag på morgon promenader och ca 10h i veckan är jag på gymmet. Sen ska man ju sova och äta också 😉 hihi fullt upp helt enkelt.

Idag har jag varit riktigt opepp och verkligen velat ha sötsaker 😢 men efter lite The och fundering så sparkade jag mig själv till gymmet. och tur var väl det för oj vilket grymt pass jag fick till 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

riktigt härligt. snart blir det sängen och i morgon är det bara 5 dagar tills

jag drar till London med min underbara Sandra 😆 vi kommer ha det helt fantastiskt!

På onsdag ska jag även träffa min PT för invägning och återkoppling av schemat. Ska bli spännande 😄 Kämpa lite till bara 😉

kämpa på Sanna, kämpa på!











avslutar med en squash selfie med min partner in crime 😉



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: