Tiden bara springer

- postat i: Livet
Jaha så var denna helgen förbi.
Helgerna går så himla fort, Veckorna går också fort. Kan inte tiden lugna ner sig lite...
 
Denna helg har varit bra och effektiv.
I fredags efter jobbet var det snabbt hem för att hinna städa lite innan mamma och Morris kom på besök :)
Massa mys och stor shopping blev det. Vi har hunnit med Maxi, Rusta, Blomsterlandet och Ikea. Så massa nytt och fint har jag nu. Bland annat grönsaksplantor. Så jag hoppas på att kunna sköda lite tomater och parika inom en snar framtid.
 
Jag och lilla Morris tog oss även en Power Walk med lite inslag av joggning på Lördags morgonen efter en jobbig natt tillsammans i min soffa. Hon ville vara så gullig och pussa på mig... hela tiden :P
Vi tog oss iaf en tur i gamla Linköping. Så himla fint där :)
 
Vad har jag mer gjort? Jag har hunnit med att träna både lördag och söndag. Sweet! Riktigt bra pass dessutom. Det är riktigt nice. Tränade med min underbara vän M idag och det är alltid lika kul. Han hotar med massa konstiga saker om jag inte sätter PB bland annat :P Behöver inte gå in djupare på det. Kul har vi iaf och grymma var vi idag. Jag tog faktiskt PB i utfall. 55kg i rep på varje ben :D Nice!
 
Bild från gårdagens pass.
 
Idag blev det även att jag shoppade lite nya träningskläder. Mina favrorit byxor har gått sönder och just nu kändes det tomt i garderoben. Så detta fick följa med hem efter gymmet ;)
Helt underbart när de långa byxorna är förstora i M (40/42) och jag får ta ett par i S (36/38). Trodde jag aldrig skulle hända. Visst det är stresch men ändå :P
Då var man lite fattigare, men 2 linnen, 1 sport BH och två tights rikare :)
 
All den andra tiden då?
Plugg såklart. Är inte långt kvar nu. 9 dagar till inlämning!
 
Jag har ju även lagat matlådor. Idag blev det tacokyckling med rotfrukter i ugn :)
Mer kyckling till folket!!! Haha. Det blev riktigt gott och det var väl tur eftersom det blev 8 matlådor också :P
 
Så nu är helgen slut. I morgon är det måndag och jag ska vara med och rätta nationella prov på jobbet. Ska bli väldigt intressant och lärorikt. Direkt efter det blir det gymmet, då bussen går impricip förbi där. På kvällen ska jag försöka plugga lite också.
 
Händer det något annat kul i veckan???
Nja inte som jag kan komma på sådär på rak arm. Träning, jobb, plugg... Det är mitt liv just nu.
 
Och kom ihåg, det handlar bara om att prioritera! Vill du träna så finns det tid. Jag jobbar 100% och pluggar 100% och tränar minst 5 dagar i veckan.
How bad do you want it? 


Åsa

SNYGGT leopard mönstrat linne! Köpt var? :)

Svar: Det finns på HM för 99:- ;)
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: