Mördar pass

- postat i: Kost, Livet, Outfits, Träning, Vikten
Min kropp är helt slut!
Jag hoppas verkligen att jag kan få lite plugg gjort under kvällen.
 
Så vad har jag gjort.
Jo jag hade kört ett riktigt dunder pass på gymmet med underbara Sandra :)
 
Först blev det dock invägning vilket vara både positivt och negativt. Det negativa var att jag gått upp 0,5 kg men det positvia var att jag gått ner både i fett och ökat i muskler. Så pretty good. Men klart att kilorna stör mig, men de kommer av de med snart ;)
 
Sen blev det lite frulle på gymmet med favorit coachen ^^ Myspys.
Sen kom min partner in crime och vi startade med 1 timmes squash. Jag vann med 4-1 i matcher ^^ hihi.
 
Efter det blev det 100 (f*cking) chins med 50% av kroppsvikten. Så jag drog upp 43kg 100 gånger. Det tog mig 29 minuter och 50 sekunder. Blä va jobbigt men grymt att vi inte gav oss!
Detta följdes av en halvtimmes vila kanske och sedan lite bänk och OHP. Riktigt jobbigt var det.
Efter detta var vi helt döda men vi tog oss iväg och införskaffade lunch. Jag köpte en ordentlig sallad med kyckling, pasta, keso, ägg, kräftor, broccoli och grönskaer. Gott! 
 
Efter lunch, kaffe och lite glass blev det dags för att kötta lite till. 5 km rodd! Det tog mig 25 minuter och mycket svett :P Detta avslutades med lite tjöt med grabbarna på gymmet, lite biceps curls och axlar. 
 
Så när jag väl kom hem. Efter varit borta 8.30-16.00 dog jag på soffan kan jag lova.
 
Nu börjar lite energi komma tillbaka, men jag får nog ta och äta något mer så att jag orkar att plugga.
 
Hoppas n också haft en härlig lördag ;)
 
Nytt linne från Gekås. Sommrigt right? ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: