Högre växel!

- postat i: Livet
Jo men visst. Nu går jag på en högre växel än tidigare.
Mest kosten alltså. Jag har börjat deffa lite och ska försöka göra det i några veckor för att bli av med lite fett inför sommaren ;) hihi
 
Så nu är jag inne på femte dagen utan socker, onödigt fett (typ glass) och jag äter runt 1500-2000kcal/dag. Dock måste jag försöka äta lite mer de dagar jag tränat extra hårt.
Har kört riktigt hårt med träningen i ett par dagar nu och har även lagt in lite power walks på morgonen.
Det känns riktigt bra och idag har jag en riktigt go och väl förtjänt vilodag.
 
Vad gör jag när jag vilar då? 
Rastlös blir jag när jag inte går till gymmer så idag blev det food prepp. 
Jag har lagat en vitfisk som jag tror hette hajmal. Smakade sådär så jag kryddade ordentligt.
Till fisken blev det bulgur, brysselkål och majs. Riktigt gott. Det var bara fisken som var sådär :/ Men det var värt att prova :) Lite goda kryddor så slank det ner :P
 
Vad händer mer idag då?
 
Jag är faktiskt helt slut efter en lång dag på jobbet. Så jag kommer inte göra så mycket.
Jag måste dock gå till affären och hämta ett paket från MMSports, ev handla något.
Sen måste jag städa lite eftersom min mamma komma på besök på fredag. När mammor kommer så måste det vara lite städat iaf :P hihi eller hur mamma ;)
 
Sen blir det förmodligen soffläge resten av kvällen. Det var länge sedan.
Studierna tar jag tag i imorgon. Slutar vid lunch då så jag har några extra timmar att plugga i morgon eftermiddag :) Tur att man har snälla kollegor ^^
 
Nä nu ska jag ta lite mango till efterrätt :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: