Finding my way back

- postat i: Livet
Dags att hitta tillbaka till mina bästa dagar?
Fast mina dagar är ju helt fantastiska ändå...
 
Det jag mest tänker på är min kost. Jag klarar av ett par dagar med bra kost och underskott sen rycker jag på axlarna och tänke äsch, lite får man väl unna sig. Sen så bli lite mer och mer blir mycket. Jag måste tänka efter!
Nu kanske det låter som jag håller på att spåra ut, men nej då. Dessa dagar har bara varit 5-6 stycken under de senaste 25 dagarna. Så det är inte så illa. Men vill jag gå ner de sista kilorna får jag fasiken ligga i och kämpa.
 
Så idag lovade jag mig själv att när jag gått under 85 kg får jag skaffa mig ett par lyftarskor för att kunna bli bättre i mina knäböj. Så dags att kämpa så de snart kan bli mina ;)
 
BTW så var jag och fina S super grymma på gymmet idag. Klarade 100 stycken marklyft (60kg) på 8 minuter och 36 sekunder. Fy fasen vad det tog. Men har man ätit lite mycket frukost får man jobba för att få bort det ;)
Sen har jag haft en super eftermiddag och kväll med mina två godingar ^^
 
Nu är jag hemma och skriver en lista. En lista över vad kanske ni tänker?
En lista över vad jag ska inhandla på GeKås i morgon när jag och mamma ska åka till Ullared :D Härligt! Ska bli riktigt kul med en shoppar dag tillsammans med mamma :)
 
Ny tag i morgon och kämpa vidare! Jag är stark. Har jag kommit såhär långt så kan jag fasiken lite till ;)
Kämpa! Kämpa! Kämpa!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: