Äntligen!

- postat i: Livet
Ja! Äntligen är jag klar med examensarbetet.
Eller klar och klar men jag har med allt som behövs. Ska kolla genom det en gång i morogn innan jag sparar ner det som en pdf och skickar in den.
 
13629 ord blev det på totalt 48 sidor med allt. Då är det med bilagor och framsida och allt.
Själva arbetet är på nästan 33 sidor. Är riktigt stolt över att jag har fått ihop hela detta arbete helt själv :) Riktigt starkt av mig om jag får skryta :)
 
Nu kan jag lägga mer tid på att träna och till arbetet :) Men något jag vill hinna med mer av är att träffa mina vänner <3 Har haft lite ångest ibland över att jag inte hinner träffa alla som jag vill.
 
Så ikväll ska detta firas med filmkväll med två av mina favoriter ^^ Så det kan helt enkelt inte bli så mycket bättre. Jodå, med lite gottit ^^ hihi.
 
Så i morgon ska jag göra sista finslipningarna, om det behövs. Jag ska även träna, såklart ;)
I veckan som kommer är det dags för blodomloppet. Är sjukt Otaggad faktiskt. Men det är bara att görat ;) 
 
Så nu vet ni mina vänner, att jag kommer ha det lite lugnare i mitt liv. Jag måste ju såklart förbereda för seminariet där jag får reda på vad jag behöver fixa till innan sista inlämningen. Så lite plugg är det allt kvar. Sista dagen är 12 Juni så drygt en månad har jag kvar, men lite lugnare blir det nog nu :)
 
Så hör av er om ni vill ta en kaffe en dag ;)
 
Glad tjeja idag ^^
 
Puss på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: