Lättare än på 10år

- postat i: Kost, Livet, Träning, Vikten
God morgon på er!
 
Jag har ju glömt att berätta att jag gjort en invägning igen.
Dock var den invägningen väldigt lustig :-/ Men men det hoppar vi.
Det roliga är att jag nu väger 88,2kg! Senast jag vägde det gick jag på högstadiet och var 15 år! Herregud!
Helt galet när man tänker på det.
 
Jag har alltså gått ner 29,8kg helt själv. Självklart med stöttning av min familj, mina vänner, mina läsare och min fantastiska coach :D Ni har verkligen hjälpt mig på vägen :)
 
Jag är inte i mål än. Mycket fett ska bort också ;) Jag ligger på drygt 33% just nu och jag vill ner till 20-25% Så det är bara jobba, jobba, jobba :)
 
Ska jag vara ärlig så kan jag inte riktigt fatta att jag väger under 90 kg. Det har alltid kännts som en dröm som är omöjlig att nå. Att jag aldrig skulle komma dit. Men nu är jag här och kan vara le :) Jag är rätt bra ;)
Men jäklar vad jag har kämpat. Jag har inte ätit godis på 10 månader. Jag har inte festat till på alkohol under samma tid. Jag har räknat kalorier under en längre tid. Det har gjort att jag har en bättre kunskap om vad maten innehåller och vad som är värt att äta. Men självklart äter jag lite mycket gott ibland också :P
I söndags hade jag en sådan dag där jag åt både naturgodis, glass och ostfrallor. Massa onödiga kalorier men vad gör det om 100 träningspass ;-P
 
Jag vet att jag inte kommer falla tillbaka till den personen jag var. Jag är stark idag och vet att jag kan få det jag vill ha. Jag ser mina mål inom en framtid som inte är allt för lång. Jag älskar mitt liv idag och går med huvudet högt :)
 
 
Lite av det jag unnade mig i Söndags :)
 
Dagens frukost :)
 
Hoppas ni får en fantastisk dag!
 
Och unna er en semla idag ;) Jag har stått emot suget hela året men idag hoppas jag på att få en mumsig liten semla :)
 
Puss på er och kämpa på!
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: