Happy happy happy!!!

- postat i: Livet, Outfits, Vikten
I går kväll hade jag en fantastisk egen stund.
Jag plockade fram sommarkläderna som legat undangömda i flera månader för att pröva dem.
Jag ska ju till Teneriffa nästa vecka så jag behövde lite sommarkläder helt enkelt.
Det blev inte lätt :P
 
Detta var mina smal-shorts som jag inte kunde använda förra sommaren. Det är alldeles för stora nu :D 
Jag var verkligen så jäkla glad när jag prova alla kläderna. Alla kläderna fick jag på mig, även de som aldrig tidigare har passat :)
Jag var så glad och stolt att jag grät. Happy happy happy verkligen!!! Helt fantastisk känsla.
Det fick mig verkligen att känna att allt arbete är så värt det!
 
Det har tagit sin tid men jäklar vad det är värt det. Många gånger har jag varit deppig och rastlös över att det inte händer mycket under vissa peioder. Men det har gått sakta med säkert och DAM! Titta på mig nu :)
 
Idag var jag på stan och passade på att prova lite shorts. Lyckades klämma mig i ett par i storlek 38. De var för små men ändå :D Storlek 40 satt dock riktigt bra. Dock köpte jag de inte då det kommer komma ännu mer short i butikerna i vår ;)
 
Jag fick däremot med mig ett par nya skor att ha i vår och sommar :)
Halva priset inne på dna i Linköping :) Sweet! Var nästan påväg att köpa ett par ljusblåa också. Men det fick bli bara dessa.... for now ;)
Så nu är våren välkommen :D
 
Tillbaka till provandet av kläder...
Jag rensade bland sommarkläderna och fortsatte sedan med garderoben också. En hel soppsäck blev det som jag ska göra mig av med. Jag säljer en hel del på Tradera. Ni kan söka upp dem via mitt smeknamn Sannasaur. Några korta auktioner och några längre. Massa fint men det är på tiden att jag gör av mig med det.
 
Här är bland annat en galet snygg Guess kappa som är för stor för mig nu http://www.tradera.com/fin-guess-kappa-xl-auktion_301744_204013998
 
Kolla gärna mina andra auktioner också ;)
 
Så idag har jag rensat massor här hemma. Smycken, skolgrejer och annat. Skönt!
Ska även ta tag i källaren en dag.
 
Hoppas ni har en trevlig Lördag det har jag :)
Kämpa på alla godingar :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: