Avslöjandet.... BOOM!

- postat i: Kost, Livet, Träning, Vikten
I början av veckan berättade jag att jag hade en hemlighet för er.
Igentligen är det inte så hemligt och de flesta av mina närmaste vet redan vad det handlar om.
Men jag har själv inte riktigt fattat det så jag ville ha det riktigt hundra innan jag delar med det på bloggen ;)
 
Det är nämligen så att jag har fått min första lärartjänst :D Och jag kan inte vara gladare :D På en riktigt toppen skola med underbara kollegor ska jag börja arbeta i en årskurs 5a. Jag kan inte riktigt fatta det men så är det faktiskt. Men nu kommer en twist....
Jag börjar på Tisdag den 1 April! 100% arbete tillsammans med 100% studier? Hur ska detta gå. Jag är helt säker på att det kommer gå galant. Dygnet har många timmar och studierna kan jag göra på kvällar och helger ;)
Så jag säger hejdå social-liv :P Haha inte riktigt men nästan. 
Huvud fokus kommer självklart att vara att bli klar med C-uppsatsen och arbetet och mitt andra fokus är träning och hälsa. Du gäller disciplin och hårt arbete för mig men jag klarar imprincip vad som helst ;)
 
Är sjukt pepp på att börja arbeta på riktigt :) Det känns som att nu ska jag bli vuxen på riktigt och inte bara på låtsas, för så känns det lite när man studerar tycker jag :P
 
BTW så kan jag checka av en stor milstolpe idag. Vägde mig på gymmet. Var 10 dagar sedan sist. Mest för att jag var nyfiken på hur mycket jag gått upp efter Teneriffa... Vadå upp? Vågen visade -2kg :D
Jag väger nu 86,6kg vilket betyder att jag gått ner 31,4kg, helt själv!!!! Utan att svälta mig själv eller någon operation. Galet stolt och tacksam för alla som peppat mig under min resa. Älskar er för det!
 
Nu är det fokus på att bränna fett;) Dagens pass gick sådär. Jag lyckades nocka migsjälv i huvudet. Slängde upp huvudet i smitmaskins-stången. Haha klant! Har världen bula nu. Blev rätt groggy så jag hoppade knäböj och mark idag. Det blev en del mage, rygg och sida istället. Alltid något ;)
 
Jag tror även att jag har glömt att berätta att jag tagit några PB denna veckan. I måndags blev det ju 120kg i marklyft, inte snyggt men den kom upp ;) Igår blev det en etta på 45kg bänk och jag klarsde nästan 47,5kg ;) Nästa gång tar jag det ;) 
 
Avslutar med lite instagrambilder för er som inte följer mig där ;)
Sen måste jag läsa genom min hemtenta innan sängen ropar :)
 
Herregud va stor jag var. Detta är Augusti 2012...



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: