Vilken dag!

- postat i: Livet
Igår var en dag då jag kände mig rik.
Kanske inte så rik på pengar... mer rik på glädje, vänskap och positiv energi :)
 
Jag började ju dagen med framläggning av min uppsats och opponering. Det gick helt okej. Jag har en hel del att fixa men det får de flesta. Så det ska jag sitta med i dag och helgen. Förhoppningsvis går det fort ;)
 
Efter plugget var jag hemma en stund innan jag drog till gymmet med bästa grannen :)
Det stod bänkpress och rodd på schemat. Jag gick till gymmet med inställningen av att göra ett försök på person bästa i bänkpress. Så när bänken blev ledig och jag värmt upp lite så gjorde jag ett försök. Det gick inte super bra. Fick lite stöttning av Micke. Men då frågade Johanna omjag verkligen hade spänt hela kroppen och nej det hade jag glömt. Vilade lite och gjorde ett nytt försök. Spänna magen och benen först och vips så åkte 50kg upp utan problem :D Så jäkla gött!
 
Efter gymmet blev det hem för att duscha och göra sig lite snygg inför kvällens sommarfest på jobbet. Så himla roligt och trevligt. God mat, underbara kollegor och massa sång och skratt.
Jag hade tänkt att jag skulle gå hem vid 22 typ men jag var kvar till 00.55 när de andra ville dra på krogen. Jag hoppade krogen då jag hade bokat tvättid och måste plugga idag. Lite ambisös och ansvarsfull är jag ibland ;)
 
Men till det jag skrev i början. Jag är rik på många sätt. Och jag är så himla glad att jag har fått jobb på denna skolan för alla är verkligen så himla goa :) Och mina vänner ska jag inte heller glömma och nämna. Ni är guld värda för mig <3
 
Ja just nu känns livet helt fantastiskt. Även om jag måste sätts mig och plugga strax :P hihi
Men nu är det inte mycket kvar :P
 
Sommarsöt för sommarfest :)
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: