Tack!

- postat i: Livet
Jag vill bara tacka er som har gratulerat mig idag till min examen :)
Bloggen har nog aldrig haft så många besökare ^^
 
Jag är jätte stolt över det arbete jag lagt ner men samtidigt är det väldigt overkligt att lilla jag har klarat 4 år på Universitetet :)
Det har varit 4 tuffa år som startade med kaos. Bodde ju tillfälligt hemma hos min kompis och hennes dåvarande sambo innan jag fått min lägenhet. Efter en vecka som student las jag in på sjukhus efter mag/ryggproblem som spökat under 6 månaders tid. Detta visade sig vara gallsten och jag låg inne totalt 11 dagar och opererade bort hela gallblåsan. Efter detta var det tufft att komma in i gruppen i kursen men det gick bra :)
 
Efter x antal jojjobantningar hittade jag äntligen rätt under mitt tredje år på LiU och har idag 1,5 år senare lyckats gå ner över 30 kg och mår så fantastiskt mycket bättre :) Jag har verkligen gått från en soffpotatis som vräkte i sig godis och drack en hel del alkohol, till en gymjunkie som har slutat snusar, äta godis och dricka alkohol! Rätt så bra jobbat av mig.
 
Tack för dessa 4 år! Ett kapitel i mitt liv är avslutat och ett nytt är just påbörjat ^^
 
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: