rutiner

- postat i: Livet
jag är en person som trivs med rutiner. jag gillar visserligen att hitta på spontana saker men jag fungerar bäst på rutin.

när jag jobbar i skolan har jag en väldigt bra rutin för mig. jag äter frukost, en frukt vid 9.30, lunch runt 12 tiden, en bar eller frukt runt 15, något mellanmål innan träning, aminosyror och protein shake vid träning och kvällsmål innan läggdags. detta fungerar väldigt bra för mig och det är skönt att komma tillbaka till dessa rutiner efter lite ledighet :-)

även om jag inte alls var sugen på att jobba idag så var de tankarna som bortblåsta när jag kom till jobbet :-) har verkligen ett riktigt härligt jobb :-)

på gymmet blev det ett effektivt pass med Sandra. ben och mage stod på schemat och vi var som vanligt awesome :-)
fick även sällskap hem med min underbara granne. alltid lika trevligt :-)

men nu ska jag sova för i morgon ringer kloclan tidigt och jag ska upp och gå innan jobbet. god natt och sov gott ♥



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: