lite ledighet

- postat i: Livet
ja nu är jag faktiskt ledig i 4 dagar. Dessa dagar ska jag spendera med min fina vän och hennes lilla familj :-) Ska bli riktigt skönt. Kan alltid slappna av när jag är hemma hos dem i Småland :-)

Dock är ju vädret sådär kul :-/ åska, blixtar och regn :-( men det gör mig inte så mycket för jag ska vara ledig ^^

BTW så köpte jag en liten examenspresent till mig själv igår. En söt klänning som passar perfekt att ha på jobbet i skolan :-)


söt eller hur? vart riktigt glad när den satt så bra.

På tal om att kläder ska sitta bra. Jag blir tokig på att prova jeans. Finns typ inga som sitter bra. De flesta sitter för tajt om lår och rumpa men är ändå förstora i midjan. Tack för att det finns skärp :-P

Någon som har bra tips på stechiga jeans som sitter bra och inte är snordyra?

Nä nu ska jag äta mitt färdgodis; jordgubbar och vattenmelon ^^
Ha det bra!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: