Knutor och kondition

- postat i: Livet
God kväll på er!
 
Idag har varit en ganska lugn dag.
Började dagen med lite konditionträning i form av lite joggande på gymmet. Efter en snabb dusch fick blev det att knåda knutorna i min rygg. Ajaj de var ett par stycken men det känns riktigt skönt såhär efteråt.
 
Sen blev lite frukost och även en promenad längs stångån i solen + en snabb dusch som vi inte räknat med :P hihi
 
Efter detta blev det även lite god yoghurtglass på Honey Comb. Nomnom ^^
 
Väl hemma har jag pluggat och tagit det lugnt. Gick ut för att sola och läsa lite, men tror ni inte att solen försvann då :P Typiskt.
 
Nu ska jag faktiskt bara ta det lungt.
Ladda upp för kommande veckan.
3 dagar på jobbet. 1 dag på campus med seminarium och 3 dagar ledig/pluggande.
Måndag ska vi köra ben och mage.
Tisdag blir det squash och kondition
Onsdag blir vila
Torsdag blir överkropp
Fre-Sön får jag se
 
Hoppas ni får en härlig Söndag kväll ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: