I morgon gäller det!

- postat i: Livet
Japp i morgon är det dags för min framläggning.
8.30 ska jag "försvara" min arbete och hoppas på att det inte är mycket jag behöver korrigera. En timme pågår detta. Sen vid 11.00 ska jag opponera på en kurskamrats arbete.
Sen är sista dagen på Campus gjord för mig. Helt galet! 4 års studier...slut! Poff! Ja var tar tiden vägen?
 
Så ikväll blir det vila från träning och fokus på att plugga. 
Men just nu är jag bara aptrött. 
Har varit iväg på cykelutflyckt med 5or och 6or idag. Riktigt rolig dag men oj va det tar på kroppen.
Så det blir nog inte så mycket pluggat ikväll, men lite iaf. I värsta fall får jag ställa klockan tidigt och gå upp och plugga i morgon :P hmm nja då kanske det är bättre att plugga ikväll :P
 
Men i morgon blir det iaf träning igen :D Love my work outs. Nästan alltid iaf :P
Det blir en snabbpass efter skolan, innan jobbfest. Vi ska ha sommarfest på jobbet och jag ser verkligen framemot det :)
 
Nä nu vill jag bara få min framläggning gjord så jag vet vad jag behöver fixa :P
 
Kanske dags att ta tag i pluggandet nu ;)
 
 


gull-may

Lycka till - Du fixar det - Bamsekramar Din mormor o Sven


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: