Glad midsommar!

- postat i: Livet
Jag ville bara önska er en fantastisk dag och ha en härlig midsommar afton!
 
Det ända tråkiga med midsommar är att nu vänder det och blir mörkare tider :P haha jag är inte bitter :P
 
Idag börjar jag även mitt sommarjobb. Det ska bli rätt kul även om jag hade velat vara lite mer ledig. Men det är bara att göra det bästa av det :)
 
Här är en bild från förra året på midsommar. Idag är jag ca 15-20 kg lättare än vad jag var för ett år sedan.
Riktigt underbart. 
 
Just nu har jag haft en svacka med både kost och träning och har inte känt någon större lust för något av det, men jag kommer snart igång igen ;) Men det känns som kroppen hittat någon trivselvikt på 86-87kg. Vågen har stått där senaste 3 månaderna men jag har ändrats i fett och muskler istället. 
 
Nu kommer ju en period med mycket mer cykling i samband med mitt sommarjobb. Dock är det mycket mer frästelser på jobbet :/ Det blir att kämpa på :)
 
Hoppas ni har en härlig helg och unnar er lite gott :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: