Fokus på målet

- postat i: Livet
Usch va jag är trött på studierna nu.
Nu när jag väl har börjar jobba och trivs så bra med det vill jag bara bli klar med studierna.
Men nu kan jag nästan se mållinjen. Jag ropar inte hej förens jag ser betyget bland de andra.
 
Jag har suttit hela gårdagen och hela dagen idag men bara lite avbrott för tvättning i går plus att jag avslutade dagen hos grannen med pizza och tecknat. Skönt att varva ner och gött med mat. Hade lite glömt bort att äta när jag pluggade :P hoppsan.
Idag har jag nästan skrivit klart allt. Nu är jag på sista delen och jag ska plocka bort det som inte är jätte viktigt. Hade skrivit lite mycket.
Men hellre att ta bort än att lägga till, eller? Beror nog på vad. Just nu känns det rätt segt.
 
Så det är fokus som gäller. Prio 1 denna helg är att bli klar med uppsatsen. Till och med träningen och maten har kommit efter.
Ingen träning i går och ingen idag. Kanske om det blir en promenad i kväll eller om jag ska köra ett zumba pass här hemma? hmm det var länge sen. Kanske skulle göra ryggen gott efter att ha suttit ner så mycket.
Jaja jag får se hur jag gör.
 
Nu blir det en kortare paus innan jag dyker ner i min diskussion.
 
Hoppas ni har en roligare lördag än vad jag har ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: