Finally

- postat i: Livet
Då var uppsatsen inlämnad och nu är det bara att hålla tummarna på att den blir godkänd.
 
Har haft två fantatiskt härliga dagar på jobbet där vi varit ute nästan hela dagarna. Så lite färg har man fått.
Terminen lider åt sitt slut och jag påbörjar snart mitt sista sommarjobbs säsong. Ja för inte får jag mycket semester i sommar :P
 
Men nästa sommar då blir det första semestern för mig och det kommer bli härligt :)
 
Just nu sitter jag i min säng och känner hur trött min kropp är.
Beslutade faktiskt att hoppa gymmet idag och bara ta en lugn hemmakväll och njuta av att uppsatsen är inskickad. Det är jag faktiskt värd ;)
 
En annan tanke jag fick påpekad idag på jobbet är att jag är väldigt självkritisk och ser inte riktigt hur bra jag är på mitt arbete. Fick höra underbara komplimanger från cheferna och kollegorna och jag försöker verkligen ta in det och sträcka på mig :) Jag vet ju egentligen att jag är en god ledare och bra pedagog men jag ser bara när jag gjort något mindre bra. Jag måste bli bättre på att lyfta det bra jag gör också. 
 
Nä nu ska jag ta mig en till glass. Har gjort proteinglassar. Nomnom ;)
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: