Underbart!

- postat i: Livet
Igår blev det ett gött gympass. Första på riktigt länge.
Ben eller rumpa fick jobba och efter att jag haft problem med baksidan av knäna så testade jag att lägga på lite mer vikt på stången när jag skulle köra knäböj.
Och vet ni vad...? Det kändes bättre när jag hade mer vikt på stången. Det slutade att vi körde en 2:a på 55kg. Riktigt gött att kunna köra igen ^^
 
Så efter typ 10 dagars vila från gymmet så kan jag säga er att jag har fin fin träningsvärk i rumpan och benen idag :P Men jag älskart ^^
 
Idag är jag ledig från jobbet och jag ska till gymmet och kötta armar med fokus på bröst :) Love it!
Så himla gött att vara tillbaka på gymmet och i mina bra spår.
Har även kämpat med frestelserna på jobbet och det går just nu riktigt bra. En dag i taget :)
 
Här är lite av den goda maten och mellanmålen jag ätit senaste dagarna
Rostbiffsallad med smörgås ^^
Proteinfluff med torkade tranbär ^^
Proteinpudding,vanilj och choklad. Nomnom
Här ser ni mina fina examens/födelsedags gåvor. Örhängena är från min fina vän Sandra <3 och halsbandet är från min mormor <3 
 
Nu ska jag ta tag i min disk.
Ha en fin dag i värmen :)
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: