off road

- postat i: Livet
God morgon på er!

Just nu sitter och och tänker på hur off jag är med träning och kost just nu. Har ingen lust eller ork alls. Självklart har det mycket med min förkylning att göra då jag inte ska träna när jag är sjuk. Då blir det ännu mer "synd" om mig och jag får äta vad jag vill.

Detta blir som en ond cirkel för det ger samtidigt ångest men jag kan behöva perioder som dessa där kroppen får vila ordentligt. På det viset kan jag komma tillbaka mer motiverad och pepp på allt, tror jag iaf ;-)

Nu ska jag mot Köpenhamn för ett dygn med mina vänner och nästa vecka hoppas jag på att jag är helt frisk och kan gå in helhjärtat. Nu i Juli blir det mest "disco-gym" och i Augusti då jäklar ska jag kötta vill jag lova! Matlådor ska göras, träningsschema ska göras och ladda inför hösten på jobbet!
Nu ska de sista kilona av!

Go for it!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: