Lediga dagar

- postat i: Kost, Livet, Outfits, Träning, Vikten
Hej på er! Här kommer ett inlägg som jag skulle lagt upp igår!!!
 
Efter att ha jobbat hela helgen så har jag lite lediga dagar :) Eller iaf idag och i morgon plus Torsdag. Alla andra dagar jobbar jag :P
Men nu är det bara 6 pass kvar! Gött. Sen blir det en vecka i Småland med bröllopsbestyr och sedan blir det drygt en veckas semester för mig. Visserligen obetald men efterlängtad :)
 
Så vad har jag gjort denna lediga dag?
Började dagen med en PW + backintervaller. 5 vändor i backen och totalt 5km runda att gå :) Så skönt att börja dagen med lite cardio...
Härliga vallabacken :P
 
När jag kom hem så gjorde jag mig proteinpannkakor. Det var riktigt länge sedan.
Tog 2 ägg, 2 små bananer och två msk casein protein och vispa ihop :)
 
Sen har jag varit hemma och pluggat på lite svenska. De grammatiska reglerna sitter inte så bra längre så jag behövde påminna mig själv lite ;)
 
På kvällen blev det att dra till gymmet. Dock inte mitt älskade city 2, utan jag drog till tornet för att köra challange med söta Sofie :) Och jäklar va tufft det är! Jag tog i så jag höll på att kräkas :P Men så himla härligt att bli sådär riktigt jäkla trött och svettig <3 Love it!
 
 
Så nu kommer jag nog sova gott trött jag.
 
I morgon ska jag iväg med två kompisar till Norrköping för att gå på Harry Potter utställningen. Ska bli riktigt roligt ^^ Men innan vi drar ska jag se till att ta en morgon promenad... om vädret tillåter ;)
 
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: