Back in town

- postat i: Livet
Hej på er!
 
Nu är jag hemma efter att varit borta ett par dagar. För ovanligheten skull (se min irroni) så blir jag förkyld när jag är lite ledig. Suck! Men men blir att stanna hemma och ta det lugnt nu ett par dagar från jobbet så att jag kan bli frisk till helgen.
 
I helgen? Vad ska jag göra då? Jag fyller nämligen år på Lördag. 26 år gammal blir jag. Var tog tiden vägen? Var jag inte nyss 16? Haha. Då ska jag nämligen till Danmark med två kompisar och bara njuta av livet och ro om mig själv :)
 
Dock har jag lite abstienes med att vara förkyld för då får man ju inte träna :( Känner mig jätte lat. Men fick tips av min goa vän att passa på att köra extra streach och yoga för min orörlighet. Är ju stel som ett kylskåp tyvärr. Så jag får jobba på det i veckan helt enkelt :)
 
Ska strax iväg och fixa mina naglar som gick sönder i helgen. Hoppas jag orkar med det. Är så sjukt trött när jag är sjuk :/ 
 
Ha en bra dag!
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: