TGIF

- postat i: Livet
Äntligen Fredag!

Nu kan man ligga hemma i soffan och slappa hela helgen och inte göra något alls...
Haha nä så ser inte min helg ut :P
Jag borde ha pluggat mer idag men jag får fortsätta i morgon. Är för trött helt enkelt.
Så i morgon tänker jag göra ett försök att kombinerad träning med studier. Cykla och läsa blir det ;)

I morgon kväll ska jag umgås med några vänner. Vi ska ut och käka och sedan skaka rumpa hela natten ;) hehe
Köpte mig faktiskt en ny klänning och ett halsband som jag tänkte ha i morgon. Klänningen gick på 49:- och halsbandet 25:- rätt bra ;)
Sen blev det även en tröja och en ring. Storshopparn :P nä idag var jag väldigt duktig med att hålla i plånboken.
Men oj va trött jag blev när jag kom hem.
Fast det är klart det har varit en lång dag.

Började ju dagen med att vika på en ur mysig skola. Har varit där innan och trivs så himla bra där. Både med eleverna och personalen :)
Så himla rolig dag med klassen där och jag känner mig så himla uppskattad när jag är där.
Hoppas jag kom få komma dit snart igen :)

Nu ska jag ta och krypa ner under täcket tror jag. Kroppen vill nog ha lite sömn.
Plus att går jag och lägger mig nu så är det snart dags för frukost :D

Natti natti på er



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: