Teknik träning

- postat i: Livet
Idag hade jag en plan för vad jag skulle träna... men så kom min coach in i bilden :P
Haha nä men det blev riktigt bra även om det inte blev som jag tänkt.
Jag fick träna på knäböjs teknik då jag stått lite för smalt och inte kunnat gå ner så djupt samt lutat mig lite mycket framåt i rörelsen. Så idag fick det vara teknik för hela slanten.
Låga vikter och flera set med bara stång. Blä så trist men jag vet att det är bra :)
Sen var det lite jobbigt med syrebristen som var på gymmet pga av MASSA folk och trasig luftkonditionering :P
 
Men en awesome underkropps pass blev det iaf med två godingar M&M. Nej inte godisarna :P
Avslutade efter ett toppen pass med lunch på Hälso Freak. Älskar deras goda grillade macka med Lax, pesto och mozzarella :) Nomnom
 
Så i morgon lär jag ha lite träningsvärk. Gött när man ska ha skridsko examen ;)
Armarna är btw härligt trötta efter mitt pass i går. Sweeeeet! :)
 
Så på det hela har min dag varit fantastisk. Fått mysa på gymmet, umgåtts med fina vänner, ätit god (och hälsosam) mat. Det blir inte så mycket bättre? Jo för nu kan jag slappa på soffan med gott samvete ;)
Pluggandet jag tänkt att göra kan jag ta en annan dag :P
 
Puss på er och kämpa på nu!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: