Slutkörd!

- postat i: Livet
Shit va dagens pass tog på mig.
Piloxing är verkligen jätte roligt. Det tar lite över allt och jösses vad jag svettdes idag :)
 
Påvägen hem kröp jag typ :P Var helt slut på energi och var inte sugen på någon mat...
Men jag vet att jag måste äta efter jag tränat plus att jag hade 788 kcal kvar att få i mig.
När jag kom hem kom jag på en toppen middag. Bananplättar! Super enkla att göra och riktigt gott.
Jag tog 3 ägg och två bananer och mixade ihop. Stek på halv hög värme och servera med exempelvis vanilj kvarg och hallon :)
Så himla gott det blev :) Det kommer jag göra oftare :)
Som ni ser åt jag även en proteinbar då jag fortfarande hade drygt 300 kcal kvar att få i mig :P
Nu är markören grön iaf. Har typ 78 kcal kvar att äta men jag kommer inte kunna äta mer idag :P
 
Är riktigt nöjd att jag lyckats äta väldigt bra senaste tiden och har fått i mig mestadels nyttiga kalorier :)
Dock har jag gått ner i vikt lite för fort nu så jag ska försöka äta lite mer. Jobbigt läge :P 
Ni kanske tycker det låter lustigt när jag säger att jag går ner för fort men det är för att kroppen mår bra av att gå ner drygt 0,5kg i veckan. Då hinner den med alla förändringar som sker i kroppen.
 
Målet just nu är att väga 85Kg är mindre innan jag fyller 26år i sommar. Det ska inte vara några problem men man vet aldrig. Ska inte hetsa iaf! Just nu är det typ 7 kg kvar bara och jag "får" gå ner 2 kg i månaden. Så teoretiskt ska jag kunna klara det innan sommaren till och med. Men jag får se. Kanske åker på och blir sjuk eller något. Hoppas inte!
 
Nu blir det chill resten av kvällen för i morgon bitti kallar gymmet igen. Då jobbar ju de bästa :D
Asså shit vad jag älskar mitt gym <3
 
Natti natti på er! Och glöm inte...
Kämpa på!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: