Prioritering

- postat i: Livet
Jag anser att mycket här i livet handlar om prioritering.
Idag väljer jag att prioritera att gå upp tidigare än vad jag behöver för att gå till gymmet.
 
Igår hade jag en diskussion med min fina vän K om just prioriteringar.
Just nu i livet prioriterar jag mina träning och min hälsa väldigt högt. Jag lägger till exempel mer pengar på träningskläder än vanliga kläder. Jag kanske inte alltid köper svensk kött men jag försöker passa på om det är extra bra priser. Och egentligen handlar det bara om att jag prioriterar att köpa snygga träningskläder, proteiner och annat roligt som håller mig motiverad.
 
Men något som alla borde prioritera mer är just sin hälsa. Jag är så glad att jag lyckats hitta tillbaka till mig hälsa, om jag ens hade någon tidigare i livet?! Men idag lever jag ett hälsosamt liv med mycket fysisk aktivtet...
and I LOVE IT!!!!
 
Igår var det väldigt roligt på Piloxingen då jag kände att jag börjar få mycket bättre balans mot vad jag haft tidigare. Tror att skridskoåkningen har hjälpt lite :) Jag tänkte även på att jag börjar bli lite mer rörlig när jag streschar. Det kan kanske vara så att det bara inte är så mycket fett ivägen :P men lite bättre tror jag faktiskt att jag börjar bli :)
 
Till dagens prioritering.
Gymmet kallar först! Ben och bål står på schemat ;) Ska bli awesome! Men rätt inställning så kommer man långt ;)
 
Efter gymmet blir det hem för att plugga. Lämnade in min "hemtenta" i går men jag har en annan uppgift som jag behöver komplettera lite :)
 
Nu ska jag packa väskan. 
 
Ha en bra dag!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: