Ny kurs

- postat i: Livet
Hej på er!
 
Sorry att jag varit lite dålig på att uppdatera. Jag får skylla på den nya kursen jag börjat. 
Det är galet mycket läsa nu i början innan jag ska ut på praktik.
Har läst nästan hela tiden sedan jag kom hem vid 13. Och jag är inte ens klar... :(
 
Nu håller jag på att laga mat. Eller väntar på att den ska bli klar.
Valde att testa något nytt i kväll. Får se om jag delar med mig i morgon kanske ;)
 
Men bara för att det är fullt upp i skolan glömmer jag inte bort att träna. 
Självklart är skolan prio 1 men träningen och min hälsa är prio 2 ;)
Funderar faktiskt på att ta med en bok och sätta mig och läsa på en motionscykel i helgen ;) :P Haha
 
I morgon ska jag börja dagen på bästa sätt. Med LEGDAY! Ska döda rumpan och magen lite ;)
 
Men nu måste jag käka för sedan ska jag läsa nästa artikel. Och den är på Engelska. Lär ta hela natten för mig :P Blääää! Men men bara att görat ;)
 
Puss puss på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: