New year...

- postat i: Livet
Hej på er!
Nu har jag inte skrivit på länge.
 
Jag har precis kommit hem efter mina resor runt i landet.
Jag har ju varit hemma hos min mamma, pappa och bror. För att sedan åka via Götebrg för shopping med min mormor. Slutligen blev det nyårsfirande och mys med bästa vännen i Småland och massa kramandes med henne och hennes stora mage ^^
Kan inte riktigt fatta att nästa gång vi ses finns en liten bäbis där också ^^ Så himla glad för er skull!
 
Men nu är jag äntligen hemma efter 9 dagar borta typ.
Jag vill komma snabbt tillbaka till rutiner och avslutar därför denna dagen med en protein shake.
I morgon blir det dags för årets första gympass och jag ät taggad till tusen!
Jag har verkligen saknat gymmet! 
Jag fuskade ju med ett jogging/gå pass hemma hos mamma och pappa. Annars har jag vilat ganska myckett.
Jag har inte suttit still så mycket men inte tränat allt för mycket heller ;)
 
Nu när jag varit nere i Småland har jag fått hjälpa till en hel del med min väns hästar och annat smått och gott som jag kan göra :)
 
 
 
Men tillbaka till det nya året. 
Jag är galet taggad för detta år!
Jag kommer bli klar med mina studier och börja ett nytt kapitel på mitt liv. Jobba som lärare :D
Jag ska fortsätta med min träning och nå ännu flera mål.
Detta år vil jag hitta min målvikt. Ngonstans under 85kg.
Jag vill springa min första mil. Kanske tjejmilen.
Jag ska klara en riktigt chin up/pull up och en riktigt dip. Sen ska jag klara massa andra mål också.
 
Vad är era mål för 2014?
Vad det än är önskar jag er all lycka och kom ihåg. Inget är omöjligt.
Under 2013 gick jag ner drygt 20 kg och mår idag så mycket bättre. Inte bara för att jag är lättare. Jag är starkare, friskare och mentalt mycket starkare också :)
 
Ge inte upp!
Kämpa på!
 
 
Vad har ni för mål för detta år?
 
Vad det än är så önskar jag er all lycka för att nå dem och kom ihåg!
Kämpa på!
 


Jonas Gagner

Hej och lycka till med dina mål. Jag tror du kommer att lyckas då du hade ett så bra 2013 :). Mina mål är bl.a. Minus 10 pannor och ner til singelhandicap i golf, bättre arbetsvillkor. Ha det gött och kör på! Hälsningar Jonas

Svar: Lycka till du med Jonas :)
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: