Målmedveten

- postat i: Livet
Dagar som idag är jag glad att jag har blivit så målmedveten och målinriktad med min träning.
 
Igår blev det en spontan utgång med några tjejkompisar. Det slutade med att vi var ute och dansade till 02.20 och jag var inte i säng förens 03.00. Sjukt kul kväll. Var rätt opepp innan men när vi väl kom till Harrys så taggade jag till och vi dansade i typ 3 timmar. Har träningsvärk i magen idag ;) 
Billigt blir det också när man inte dricker någon alkohol ;)
 
Men till idag. Vaknade vid 9.00 och låg och drog mig i sängen till typ 10.00 innan jag gick upp för att äta.
När jag inte fått sova de timmar jag är van vid så brukar jag känner mig lite små bakis. Svårt att hitta motivationen när man bara känner sig trött och kass.
Men jag tog mig själv i kragen och gick till gymmet. Har ju haft 2 vilodagar i rad nu så det var dags för att slakta lite ben. Och det blev det verkligen ;)
Körde:
 
Knäböj 10*10*30kg - blä va jobbigt med med lite peppande fick jag upp de sista också ;)
Benspark 5*10*36kg - Måste bli bättre på denna då mitt knä känns lite ovant vid rörelsen igen
Liggande Lårcurl 5*10*20kg - Har inte kört denna så mycket så jag kör med låga vikter i början :)
 
Rygglyft 3*8*10kg - äntligen börjar jag bli lite bättre i min ländrygg :)
 
Sen blev jag frågad av en tjej som tränar på gymmet J om jag ville köra utfall med henne. Och jag tackar sällan nej till en extra övning ;) Det var tur att vi var två så vi kunde peppa varandra för jäklar va jobbiga de var :P
 
Utfall med vikt (2*11kg) 4*10
Utfall utan vikt 2*10
Utfall hoppvariant 2*10
 
Sen avslutade jag med en magövning :)
 
Trött tjej efter dagens pass med sina nya snygga byxor från Better Bodies :D
 
BTW så himla roligt när man börjar prata med andra på gymmet och man kan peppa och hjälpa varandra. Super kul verkligen :) Jag har fått nya fantastiska vänner genom mitt gym och det är så himla kul ^^
 
 
När jag kom hem var det dags att laga lite mat. Det blev totalt 3 portioner. 1 middag nu och 2 matlådor :)
Det blev Kycklingfilé, bulgur, broccolimix och en kallsås som jag gjort på kvarg, sweetchilli sås och kryddor :)
Sååååå himla gott ^^
 
Nu ska jag fixa disken och sedan hoppa in i duschen.
 
Ha en fin kväll!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: