Lyckligt lottad :)

- postat i: Livet, Outfits
Jag är väldigt lyckligt lottad.
Vissa dagar känner jag det mer och andra mindre. Men denna helg har verkligen varit en sådan helg där jag inser hur många fina människor jag har i mitt liv :)
Varför denna uppenbarelse då?
 
Jag hade planerat med ett par tjejkompisar att gå ut och käka på Harrys här i Linköping och sedan dansa lite. Super kul helt eneklt. Jag hittade ju i Fredags en ny klänning och även ett halsband som jag valde att ha kvällen till ära. Innan jag gick ut la jag ut denna bild på instagram och facebook:
 
Oj va reaktioner jag fick av folk. Bra reaktioner. Alla bara slängde fina ord över mig så som vacker! Snygg! Fin! Läckert! Het pingla! och min bästa vän skrev "Du är så vacker hjärtat o framför allt på insidan!" För insidan räknas faktiskt lite mer enligt mig :D
 
När jag läser så fina ord och kommentarer om mig så börjar jag faktiskt att gråta av lycka och stolthet. För ibland glömmer jag bort att påminna mig själv om att jag är just vacker, snygg och läcker :) 
Det betyder så himla mycket för mig alla ni som finns i min närhet, eller längre bort, att ni stöttar mig, att ni påminner mig om hur bra jag faktiskt är :) Ni är fantastiska!
Jag kan inte beskriva hur tacksam jag är för alla ni som peppar mig. Ni gör att jag tar i lite hårdare och kan fokusera ännu lite mer. Självklart är det jag som gör jobbet med min kropp men det är många som är med mig på min resa.
 
BTW så tycker jag faktiskt själv att jag var riktigt snygg igår. Jag var lite obekväm med att ryggen är lite öppen men jag kände mig ändå riktigt snygg :)
 
Till Harrys nu då. Jag och 3 tjejkompisar åt super god mat och hade riktigt trevligt. Vi fick även sälskap framåt natten av 2 killkompisar till en av mina kompisar. Riktigt trevliga grabbar :)
På tal om grabbar...
Jag träffade flera av mina gamla godingar från gymnasiet på Harrys. De var ute och hade Svensexa. Så himla kul och jag hoppas erat äktenskap blir lyckligt :) Riktigt roligt att träffa på gamla vänner man sällan träffar och jag fick positiva komplimanger från med också ^^ Älskar er grabbar! 
 
Så det fick mig att träna på hur många fina vänner, kompisar, bekanta, polare, nära och kära jag faktiskt har runt mig. Även om jag inte pratar i telefon med alla mina vänner flera gånger i veckan, eller inte ses på år och dagar så har man ändå en relation eller har haft som gör att man har en kontakt på något vis. Jag skulle gärna träffa flera av mina bekanta oftare men tiden och avstånden är ett problem. Jag menar jag har 656  vänner på facebook. Jag kan utan tvekan beskriva hur jag känner 650 av dem. Det är allt ifrån gamla kompisat från högstaidet och gymnasiet, gamla kollegor, många bekanta från islandshästvärlden som jag har jobbat med eller tävlat mot, kurskamrater, festpolare samt familj och vänner. Vissa passar in i flera "kategorier" men vet ni vad. Jag tycker såååå mycket om er allihopa!
 
Tack för att ni finns i mitt liv. Oavsett vad för relation vi har eller har haft så är ni världa all lycka här i livet.
 
Kämpa på och jobba hårt för att uppnå dina drömmar :)
 
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: