Köpa motivation?

- postat i: Livet, Outfits, Träning, Vikten
Kan man det?
 
Många säger att de saknar motivation för att ta tag i träning och hälsosamma kostval.
Något som hjälper mig att hålla mig motiverad är att unna mig nya snygga träningskläder, proteinpulver eller annat som får mig att vilja gå till gymmet ;)
 
På tal om detta så har jag lagt två beställningar ^^ En från underbara fitnessguru med massa gott protein :)
Jag ska prova deras nya smak vanilj vitchoklad. Hur gått låter inte det? :D
http://www.fitnessguru.com/sv/one-whey#smak-one-whey-sv-vanilla-white-chocolate (här hittar ni den)
Jag ska även prova deras one casein. Det är ett långtidsverkade protein som är bra att ta bland annat på kvällen eller som mellanmål. Jag valde smaken Cookie Dough ^^ Låter så himla gott :D
http://www.fitnessguru.com/sv/one-casein#cookie-dough (här hittar ni den)
 
Sen ska jag även testa en annan ny smak på One whey. Hallon vitchoklad. Men där valde jag att testa deras portionspåsar istället. Så himla smidigt när man kan köpa en portion för att testa vilka smaker man gillar :)
http://www.fitnessguru.com/sv/one-whey-sample#one-whey-sample-sv-raspberry-white-chocolate (här hittar ni dem)
 
Sen beställde jag även några Celsius ^^ Love in a can ^^
 
Sen lät jag mig själv beställa ett par träningsbyxor som jag alltid har gillat. De är från Better Bodies och är galet snygga :)
 
 
 
De var på rea plus att jag fick studentrabatt :) Så de gick "bara" på 449:- Ord. 699:- Så ett riktigt bra pris.
Sen blev det även ett par wrist straps för mina klena handleder. Också rosa från better bodies ^^
Oj så snygg jag kommer vara på gymmet.
 
Men nu blir det inget mer shoppande förens jag ska ut och resa :)

Fast jag är faktiskt värd detta tycker jag. Så som jag jobbade i December månad och jag har faktiskt gått ner drygt 26kg nu. Då får man unna sig lite nytt till gymmet ;)
 
Nä nu ska jag ta tag i mina studier så jag kan bli klar med dem så fort som möjligt ;)
 
Puss puss på er!
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: