Knäböj och foodprep

- postat i: Livet, Träning
God kväll på er!
 
Jag har nyligen ätit och duschat efter ett härligt pass på gymmet som avslutades med lite kaffe med fina vänner :)
Det blev verkligen ett toppen pass med två fina vänner ^^
Satte bland annat PB i Knäböj. 65kg :D Riktigt kul. Dock var jag galet orörlig. Måste bli bättre på att strescha och öka min rörlighet i år.
Vi körde även lite chins, armhävningar och annat skoj :)
 
Så himla härligt att vara tillbaka på gymmett. Är så himla taggad för detta år :D
Känner mig verkligen som hemma på Actic :)
 
När jag kom hem hade jag lagt fram lite mat  för att tina. Så jag har lagat 3 portioner torsk och 3 portioner kyckling. Till båda rätterna kokade jag fullkornsris och lite grönsaker :)
Så nu har jag mat över helgen när jag ska jobba. 
 
I morgon blir det jobb 8-20 och på Söndag 7-13.
Så inget gym eller träning i morgon men på Söndag cyklar jag direkt till gymmet när jag slutat :)
 
Men nu ska jag iväg till en kompis för lite filmkväll :)
 
Ha en fin kväll!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: