Focus on...

- postat i: Livet
Just nu ligger mycket fokus på skolan.
Det är galet mycket litteratur som ska läsas och jag vill verkligen inte komma efter allt för mycket.
Så det känns som all ledig tid går till att läsa, äta och träna såklart. Men jag kan inte hänga på gymmet lika mycket som jag vill :( Men men studierna går först!
 
Men jag ser ändå ljuset i tunneln. Om bara några månader är jag klar med allt vad studier heter (förhopppningsvis)! Då kan jag börja jobba och förhoppningsvis hinna med och umgås med mina vänner lite mer.
 
Jag är säker på att mina vänner förstår att jag inte alltid har tid att umgås. Just nu känns det bara som att jag umgås med de jag pluggar ihop med och de jag träffar på gymmet. Vilket liv va :P Haha
Så vill ni träffa mig så kan ni alltid boka in en gymdate med mig ;) hehe
 
Igår läste jag tills jag däckade verkligen. Låg med surfplattan i sängen och somnade till runt 22 tiden. Vaknade efter en stund och insåg att jag inte kommer får något mer vettigt gjort idag.
Det var bara att krypa under täcket.
 
I morse ville jag in te gå upp just för jag visste vad som väntades mig. Mer litteratur.
Tanken var att jag skulle hinna med att läsa 4 kapitel i en bok innan dagens föreläsning. Inte min tanke, min tutors. Men jag är nöjd om jag hinner minst 1 av dem :P Tror jag hade drygt 150 sidor att läsa på 20 timmar om inte fler sidor. Då ska man hinna sova och äta på den tiden också :P Hur är det möjligt? Är det jag som läser långsamt? För jag menar vi ska ju föra anteckningar samtigt som vi läser också...
 
Nä nu slutar vi snacka plugg. 
Men då vet ni vad jag gör iaf :P
 
Ser såååå framemot att gå till gymmet ikväll och släppa böckerna för ett tag :)
 
Puss på er



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: