Det blir inte bättre!

- postat i: Kost, Livet, Träning
Idag har varit en toppen dag verkligen.
Jag har jobbat mellan 8-16.30 med en super mysig klass. Trivs verkligen som fisken i vattnet att jobba som lärarvikarie :)
 
Jag var duktig och höll mig till min "diet" hela dagen i skolan och tackade vänligt med bestämt nej till pepparkakorna som bjöds på till personalen :)
 
Efter skolan drog jag direkt till gymmet och körde ett kanon pass för bröst och biceps.
Såhär såg dagens pass ut:
Bänkpress 10*10*20kg
Rodd 10*10*32kg
Flyes 5*10*17,5kg
Reverse Flyes 5*10*12,5kg
 
Avslutade med lite försök till dips och armhävningar.
 
Efter passet provade jag One Whey Vanilj vitchoklad http://www.fitnessguru.com/sv/one-whey#smak-one-whey-sv-vanilla-white-chocolate
Så jäkla god den var!!! Tror detta blir nya favoriten ^^
 
Påvägen hem gick jag förbi affären och hämtade mitt paket från gymgrossisten. Provade mina nya snygga byxor från Better Bodies. Sååååå jäkla snygga. Dock kändes de nästan lite stora men de funkar :) Blev riktigt sugen på att beställa hem i Lime-Gult också ;)
 
Eftersom jag ätit väldigt strikt idag så hade jag massa kalorier kvar att äta. Är både bra och jobbigt. Är sällan jätte hungrig på kvällen efter träningen men det är bara att äta :)
Jobbigt problem när man måste äta liksom :P Haha
Så till middag fick det bli bananplättar med chokladsås, en proteinbar och två riskakor med jordnötssmör. De sistnämnda har jag inte fått i mig än. Tänkte spara dem till filmen som jag hoppas på att se senare ikväll :)
 
Så idag har verkligen varit en sådan där dag där allt klaffar och jag är väldigt stolt över mig själv ^^
 
Kämpa på där ute och klappa er själva på axeln när ni gör något bra ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: