call me crazy?!

- postat i: Livet
Ja ni får gärna kalla mig galen, tokig eller vad ni vill. Men jag gillar verkligen träningsvärken man får efter ett riktigt bra träningspass.
Igår blev det ett mördarpass för benen. Baksida lår fick verkligen jobba hårt när vi körde marklyft :)

Så idag känns det verkligen i rumpan och baksida lår. Härligt!
Idag är det dags för en ny skogsdag i skolan. Jag har laddat med mycket kläder så jag förhoppningsvis inte fryser.
Vädret är väl sådär kul med snöslask.

Jag kommer ta vilodag från gymmet idag. Eftersom jag var helt slut efter onsdagens lektion i skogen så misstänker jag att jag kommer vara det ikväll också. Vi slutar inte förens 17 enligt schemat :/ Men men va gör man inte. Sista schemalagda dagen denna kurs.
På tal om denna kurs. Va glad jag är att jag vådade välja idrott som ämne.
När jag bestämde mig att välja just idrott så var jag som störst och jag visste att ska jag bli idrottslärare måste jag ta tag i mig själv först. Jag måste ju vara ett gott exempel för eleverna i framtiden. Och det har jag verkligen blivit om jag får säga det själv :)

Så nästa vecka blir det skrivarbete för hela slanten. Hoppas min dator vill sammarbeta lite med mig. Den ska få lite omvårdnad i helgen så förhoppningsvis är den lite snällare nästa vecka.

Men nu ska jag leta lite mer kläder.

Hoppas ni får en bra dag :)

Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: