Älskar...

- postat i: Livet
Jag älskar verkligen mitt gym.
Eller kanske inte gymmet i sig men personalen, atmosfären, att kunna umgås med mina vänner och att jag känner mig så hemma där.
 
Idag var jag på gymmet i 4,5 timmar :P Det slutade till och med att jag käkade lunch där :D Men varför inte vara på ställen där man trivs? Varför inte umgås med människor som man mår bra av?
 
Under de senaste månaderna har jag börjat fundera mer på min relation med mig själv. Jag har alltid haft svårt att älska mig sig helt ärligt. Jag har alltid tyckt illa om något men mina tanke banor har börjat ändras.
Jag vet att jag är en bra människa. Jag är omtänksam, snäll, glad, positiv, stark och känslosam. Jag vet att jag har många fina människor runt omkring mig och jag värdesätter mina relationer med mina vänner.
Jag har även lärt mig att alla lägger inte lika mycket tid på mig som jag lägger på dem, vilket kan vara väldigt frustrerande. Men så är det tyvärr ibland.
 
Idag vet jag att jag måste sätta mig själv i första rummet och göra sådant jag mår bra av. Umgås med de vänner som får mig att må bra. Samtidigt som jag älskar att träffa nya människor och skapa nya relationer. Det är det som är så underbart med personalen på gymmet. Det är som att komma hem till sina kompisar och bara mysa typ :)
Samtidigt som jag är där för att pinas och svettas lite. haha! 
 
Man kan älska så mycket här i världen och värna om det/dem du älskar. Mer kärlek till alla <3 ^^
Se till att krama dina nära och kära lite extra. De flesta av oss älskar ju kramar ^^
 
Ibland har jag många lustiga tankar och det är skönt att bara skriva av sig :P Men jag jobbar på att inte tänka så mycket :P Går väl sådär :) Haha



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: