All week long!

- postat i: Livet
Denna veckan har jag massa planerat.
Jag har skola 4 dagar (2 föreläsning, 2 seminarium och 1 möte)
Jag borde få jobba på Fredag.
Jag har planerat 6 träningspass denna veckan.
Jag ska hålla i ett PartyLite party på Torsdag kväll. Ska bli riktigt kul :)
 
Sen ska jag väl läsa miljoner sidor litteratur. Kanske inte riktigt så många :P Men det känns så :P
 
Idag vaknade jag också med riktigt träningsvärk i ryggen. Det var länge sen! Men jag har även börja med att ha mer vikt på mina rygglyft. Det känns idag :P
Men det stoppar mig inte för att bege mig till gymmet ikväll ;)
 
Är riktigt taggad för kvällens pass. Bröst och Biceps står på schemat! Älskart! Eller jag tycker om alla mina dagar på gymmet, med lite hat-kärlek.
Igår var det lite så med 10*10 knäböj :P Men jag gör det. Jag är lite som en maskin ;)
 
Nä nu måste jag packa färdigt väskan med böcker, papper, matlåda och KAFFE! Hur klarar sig studenter utan kaffe? :P Haha Jag älskar kaffe så jag skulle då inte klarat mig ;)
 
Hoppas ni får en bra Måndag!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: