All in ;)

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Idag är det schema fri dag från skolan men inte för mig.
Jag ska jobba som vikarie i en årskurs etta och även på ett fritidshem. Mys :)
Så jobb för mig 9-16.30.
Planen var även att träna efteråt men jag kom fram till att jag kan göra det i morgon istället. Kroppen kan behöva två vilodagar denna vecka när jag är upptagen varje dag :P
Så det får bli cardio och överkropp i morgon ;)
 
I går jobbade jag även om oberoende konsult för Party Lite. Hade ett party hemma hos en god vän och vi hade verkligen super mysigt :) God fika, trevligt sällskap och massa snack :)
Det är verkligen super kul att jobba med Party Lite :)
 
Men nu måste jag fixa lite frukost innan det är dags att dra iväg för lite jobb :)
 
Ha en bra Fredag allihopa :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: