-25 j*kla kilo!

- postat i: Kost, Livet, Träning, Vikten
Hela 25 kilo är offeciellt borta!
Helt galet!
Idag blev det invägning på gymmet och vågen visade 92,9kg!
Jag har kommit så himla långt och jag är så stolt över mig själv.
 
Idag körde jag ett awesome pass på gymmet med fokus på bröst och biceps. Hade massa mjölksyra i slutet av passet :D Det var massa folk på gymmet men det hindrade inte mitt pass. Jag kände mig verkligen stark och självsäker. Lite "jag hör hemma här", "här mår jag bra".
 
Det är helt sjukt hur långt jag kommit under 1 år på Actic. Ja idag är det exakt 1 år sedan mitt första pass på Actic. Då körde jag ett Zumba pass och hade inga större tankar på att träna mycket styrketräning.
Idag brinner jag för styrketräningen och älskar att känna och se hur jag utvecklas. Blir starkare, smalare, snyggare och piggare för varje dag som går.
 
Jag ser mer och mer hur mina muskler syns tydligare och blir större. Jag älskart! Många tjejer vill inte få stora muskler men jag älskar att se mina muskler bli större. Blir musklerna större förbränns mer fett. Jag är stark men ska bli ännu starkare :)
 
Nu i början av Januari har jag och coachen kommit fram till att jag tränar utan fast schema. Jag får helt enkelt latja lite ;) Hehe. Det passar mig väldigt bra för då kan jag testa på lite etra övningar och hitta på lite roligheter på gymmet ;) Idag testade jag bland annat bänkpress fast med hantlar. Då måste man balansera mer verkligen ;) Det gav verkligen mjölksyra. Love! Testade 9kg per hantel  och det var lite lätt. Blev 5 set med 10 rep. Så nästa gång blir det lite tyngre ;)
 
Pumpade verkligen ut allt vad jag hae idag :D Älskar det verkligen. Jag kanske låter lite överdriven men nä jag älskar verkigen att träna. Jag älskar verkligen mitt gym. Jag känner mig som hemma där :) Jag hoppas att flera kan hitta den känslan :) Hitta sin glöd och vilja är helt underbart.
 
Kämpa på! Kan jag så kan ni också.
Med min startvikt, hösten 2012, på 118kg kunde jag inte röra mig mycket. Jag började hemma med Zumba dvder och joggade kortare sträckor ute. Kommer ihåg när jag klarade att jogga 1 km för första gången.
 
Maj 2013 joggade jag mitt första 5km lopp. Skit jobbigt men så värt det!
 
Efter drygt 14 månader har jag gått ner 25kg. Jag har 10-15kg kvar tills jag är i "mål" men jag kommer aldrig sluta med denna livsstil. För det är just vad det är: en livsstil. Jag ska göra detta för resten av mitt liv. Vet ni varför?
För min kropp älskar mig för det! Jag mår bra av det. Både fysiskt och psykiskt :D
 
Alla börjar vi på olika sett men ge inte upp. Ni kommer se resultat. Det kommer vara så värt det!
 
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: