Vilken dag!

- postat i: Livet
Idag har jag verkligen haft en toppen dag från början till slut :)
Och då har jag inte ens tränat :P haha
 
Började morgonen med ett samtal till min fina vän i småland :) Brölopps planer på gång och jag ska vara tärna :D iiiiiiiii så kul!!! Så förhoopningsvis blir det ett smålandsbesök i helgen för att leta brudklänning :D och gosa med bäbis :D Hoppas!!!
 
Nästa roliga som hände var att jag tillsammans med min pappa bokade en dator till mig som jag skulle hämta ut på Elgiganten i Linköping. Som tur har jag så snälla vänner så E & J plockade upp mig påvägen när de skulle till Tornby! Gulle er :D Så nu har jag äntligen en ny dator som inte bråkar med mig :) Den andra höll ändå i drygt 8 år. Starkt jobbat :) Så nu sitter jag och skriver på en Samsung ATIV Book 9 Lite :) sweet. Riktigt trevlig hittills. Men det är lite krångligt med Windos 8 men jag lär mig nog snart :)
 
 
 
På eftermiddagen var det dags för barnkalas. Stora tjejen har fyllt 1 år i veckan :) Shit va tiden går fort alltså :P Riktigt mysigt och trevligt. Plus att hon verkade gilla mina paket jag köpt :) Det blev en hel del fika men min nya regler (ny och ny kanske den inte är) är att jag får äta fika när det bjuds men inte äta hemma. Ibland är det okej när man ska plugga i skolan eller på stan, men inte hemma ;) F hade gjort fantastiskt gott fika dessutom så det blev lite mer än vad jag behövde :P Det får jag bränna av i veckan ;)
 
Nu under kvällen har jag suttit och bekantat mig med min nya dator. Skrivit ut det jag behöver inför kommande veckans praktik och känner mig redo för veckan.
Jag har även hunnit med att laga lite mat inför veckan. Ikväll gjorde jag Torsk med ris och grönsaker. Blev riktigt gott :)
 
Så denna dag har varit helt fantastisk får jag säga. Det ända tråkiga var väl att Sverige förlora OS finalen i hockey, men det kan jag leva med :P
 
Tack för en underbar dag alla ni som varit inblandade :)
Nu laddar vi om för kommande vecka och vad den har att erbjuda :)
Puss puss och kämpa på!
 
 


Linda

Grymt inspirerande !
Kan du inte säga hur en typisk dag (mat) ser ut för dig?
Frukost, mellanmål, lunch o kvällsmat osv...

Kram <3

Svar: Självklart kan jag göra det. Lägger med det i dagens inlägg ;) Kram!
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: