Sysslolös?

- postat i: Livet
Nä det är jag knappast.
Nu har jag mycket pågång och många järn i elden samtidigt.
 
I skolan har vi både teori och praktik. Till praktiken ska jag förbereda 5 lektionstillfällen som jag ska göra i två klasser. Min handledare vill även att jag ska roffa åt mig mer.
På universitetet har vi uppgifter vi ska göra under VFUn, bland annat utforma men enkät som jag ska dela ut på min vfu. Vi har även tusentals sidor litteratur som ska läsas. Igår när jag kom hem från jobbet satte jag mig och skumläste en bok innan jag kunde med och gå och lägga mig.
 
Samtidigt som jag har lite kompleteringar från föregående kurs. Plus att jag ska börja på min C-Uppsats med att läsa på litteratur och bestämma mål och syfte. Lite för mycket på en gång.
Men jag slutar inte där.
 
Jag har jobbat  både Lördag och Söndag kväll under helgen. Jag ska även jobba nästa söndag. När ska jag inse att jag inte kan göra allt :P
Sen lägger vi till 5 pass på gymmet i den ekvationen, så har ni mitt liv  just nu :P
Men jag ser slutet i tunneln. Det är bara att kämpa på ett par veckor nu och sedan har jag förhoppningsvis bara C-uppsatsen i skolan. Då kan jag köra på med träningen och kanske jobba lite mer. Måste ju ha lite pengar nu när man snart har pluggat klart ;)
 
Så nu på morgonen har jag tvättat. Massor! Ska ringa cykelverkstaden och kolla om de kan hjälpa mig med min cykel. Samtidigt som jag har börjat läsa nästa bok. 
 
Då vi ni vad jag har för mig och varför jag inte lägger jätte mycket tid på bloggen. Och sorry mina vänner som känner att jag inte hör av mig. Ring mig gärna för jag lever i en liten bubbla just nu :P
 
Puss på er



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: