Stick to the plan!

- postat i: Livet
Håll er till planen så kommer ni se resultat.
Jag har kämpat på under många månader nu och resultaten talar för sig själva :)
Jag hade invägning idag och nu visar vikten -28kg totalt! Jag står nu på 90,0kg och 34,1% fett.
Bara att kämpa vidare ;) 
 
Jag har verkligen kommit långt och jag är väldigt stolt över mig själv.
Jag har fortfarande en ganska dålig självbild över mig själv men jag jobbar på det.
Många vet nog inte hur viktigt den metala delen är i en viktresa men jag anser att den är väldigt viktigt. 
 
Jag har drygt 10kg kvar till min "mål vikt". Jag vet inte riktigt vad min kropp "vill" väga. Jag har ju en hel del muskler så nu gäller det mest att bränna fett.
 
Med 7 veckor kvar tills jag ska till Teneriffa så lägger jag i en extra växel ;) Drar ner lite på kalorierna. Från 2000 per dag till 1800. Jag ska fortsätta med träningen som jag gör. Hoppas på att kunna öka en hel del i vikterna jag lyfter. 5 veckor till med 10*10 på fokusövningarna och sedan blir det 2 veckor med lite tyngre och färre rep innan jag beger mig till Teneriffa för helgen :) Så nu är det full fart framåt som gäller!
 
BTW så gick dagens pass både bra och mindre bra. Jag ökade i samtliga övningar i antigen vikt eller antal rep dock var jag väldigt trött. Hade svårt att få syre, kände mig svimfärdig och ville typ kräkas i slutet. Men det var förmodligen för att jag åt lite för lite till frukost och förbrännde det för snabbt på gymmet :P Så jag får bli bättre på att äta lite mer innan träning.
 
Så när jag kom hem fick jag slänge i mig lite mellanmål. Provade keso med annanas
Den var väl okej men inte det godaste jag ätit. Sen blev det duschen och sedan en powernap i sängen :)
 
Nu har jag lagat mat och fixat lådor inför veckan. 
 
Men nu blir det chill i soffan.
 
Puss på er



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: