Påminna mig själv!

- postat i: Livet, Outfits, Träning, Vikten
Ibland glömmer jag av vilken fantastisk resa jag gjort hittills. När jag känner mig besviken över snedsteg eller liknande. Jag har idag bara varit vaken i 30 minuter och redan fått två stora påminnelser :)
 
Här är jag 38 veckor sedan (ca 9 månader) och här är jag idag. 
Jag var överlycklig den där vårdagen för att jag lyckades komma i en storlek L på New yorker. Men jäklar vad jag kämpade mig i byxorna. De satt verkligen som ett korvskinn som ni ser.
Just för att de inte satt så bra så har jag inte andvänt dem på riktigt sedan jag köpte dem. Varför köper man ens byxor som inte sitter skönt eller bra?
Men nu på morgonen såg jag byxorna i garderoben och blev nyfiken på hur de sitter idag. Galet mycket bättre right?!? ;) Jag måste till och med ha ett skärp då de är lite stora i midjan :P Sweet :)
Jag längtar tills våren kommer på riktigt och jag ska plocka fram alla mina sommar plagg och prova :)
 
Den andra påminnelsen jag fick var att jag testade att mäta mig runt midjan. Jag har gått ner 30cm i midjan! från 113cm till 83cm! Helt galet! Jag tog en bild för att illustrera detta mer ;)
Här håller jag måttbandet på vad jag brukade vara. Oj va mycket fett som jag har bränt bort :D
I am pretty awesome ;)
 
Dagen kan inte börja så mycket bättre. En riktig självförtroende boost :)
Nu ska jag fixa morgon gröten och sedan fortsätta tvätta :)
 
Ha en fantastisk dag och kom ihåg. Kämpa på! Ni kan också!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: