Nämen oj :)

- postat i: Livet
Jösses vad många det var inne och kollade bloggen igår :-)
Det värmer verkligen <3
Många som är nyfikna på vad jag har gjort med min kropp och se hur jag faktiskt har lyckats riktigt riktigt bra.
 
Jag fick en komplimang av en gammal vän i går om vad jag har lyckats med på 365 dagar. Ja det är faktiskt bara dagar. Jag vet hur jobbigt det kan vara att se månader eller år framåt. Hur man gärna vill gå ner 5 kg på en vecka. Men är det realistiskt. Nej! Är det bra för kroppen? Nej! Låt det ta tid.
Jag hoppas kunna hinna min ideal vikt detta år. Jag har 10 månader på mig. Jag tror att den vikten är någonstans mellan 75 och 85 kg. Så den är bara några kilon iväg. 
 
Jag och coachen har redan pratat om saker jag vill satsa på när jag klarar av att göra chin ups och dips på rktigt. Hur jag vill satsa mer på att bygga muskler nästa höst/vinter. Det kommer bli awesome :)
Jag vill bli så grym att jag skulle kunna vara med i Gladiatorena ;)
 
Men nu börjar jag spåra.
Vi alla börjar någonstans och kämpa på i några dagar...
Dagar blir till månader och sedan blir månader till år. När man ser tillbaka på det så har tiden gått jätte fort.
Om ett år hoppas jag på att jag har drygt 10% mindre kroppsfett. Vad jag väger då skiter jag faktiskt i... eller nä jag ska inte väga över 100 kg igen. Men någonstans runt min idealvikt ;)
 
Nu dags att fixa frukost för sen ska jag till gymmet. Benen och magen ska slaktas innan skolan ;)
 
Puss puss och tack för att ni visar intresse av mig och min historia :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: